недеља, 9. април 2017.

Sreću čine male stvari

U vremenu u kome živimo veoma je teško sačuvati poverenje, poštovanje, i ljubav, ma kakva bila. Prijateljstvo nije više druženje, smeh, obožavanje zajedničkih idola već samo korist koju možete izvući od nekoga a onda mu okrenuti leđa kada ste mu najpotrebniji. Često se pitam šta to ljude čini tako surovim i bezosećajnim. Kako isplivati u ovom moru sebičluka i neiskrenosti i kako ostati koliko-toliko normalan? Kako sam sebi stvoriti mali svet u kome ćemo biti srećni i zadovoljni?



Mislim da je navažnije od svega razlikovati sreću od običnog hira. Skupe patike, skupi telefoni,... Već za nekoliko dana videćemo da neko drugi ima još lepše, i šta onda? Moj mali svet u koji se često zatvaram, prepun je sitnica koje ispunjavaju moj život. Stvarčice, naizgled beznačajne, koje u većini slučajeva ne biste ni primetili da vam se nadju na putu, pune su negok skrivenog značenja i zrače neku neiskvarenu toplotu, kao da su iz drugog kosmosa. Mali stoni kalendar sa prelepom devojčicom na slici uvek će me podsećati na ženu u crnini koja je ušla u radnju i kupila mi ga, rekavši da mi ga poklanja samo zbog mojih prelepih lokni. Sjajni mali šraf i magnet koji sam predugo nosila sa sobom, verujući da su mi amajlija i prazna bočica dečijeg parfema koji mi je brat poklonio pre 4-5 godina za Dan žena, takođe su važni eksponati u muzeju moje sreće.


Od predstojećih praznika ne mogu očekivati da odem u posetu drugarici koja živi kilometrima daleko ali sam zato kupila sebi figuru malog zeke koji čvrsto steže korpicu za samo jedno jaje i jedno malo žuto pile, i oni će obeležiti moj Uskrs ove godine. U istoj meri može me usrećiti premijera dobrog filma čiju kartu čuvam kao kakvu dragocenost, kao i iskreni razgovori sa svojom majkom do kasno u noć, kada zaspim srećna sa saznanjem da me ona tretira kao zrelu osobu, vrednu poštovanja i ponosna što osećam koliko veruje u mene.



Pohvala u školi, diploma kao nagrada za uloženi trud i učenje takođe su, zajedno sa ostalim sitnicama, čuvari moje sreće. Te male stvari sagradile su čvrsti bedem koji niko i ništa ne može porušiti kako bi ušao u moj mali, srećni svet i uznemirio ga na bilo koji način.


100 коментара:

  1. Ovo si tako divno napisala, svaka ti čast. Jako poučno :) <3

    everydayema.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Pametno misliš.
    materijalne stvari donose trenutno ushićenje i ništa više od toga.

    Kathy's delight / Instagram

    ОдговориИзбриши
  3. Predivan post... prelepo si napisala i vrlo je zanimljiv i poucan... ^_^ <3

    https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/ Nova sam, pa ako zelite pogledajte ^_^

    ОдговориИзбриши
  4. Very well written. I like the topic and photos.

    www.fashionradi.com

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala ti sto si posjetila i zapratila moj blog
    uzvratila sam, zelim ti puno srece u daljnjim postovima

    MagdalenaŠ.

    ОдговориИзбриши
  6. Amazing post!!!! I love your blog!!! new post on my blog!!! http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/2017/04/vuoi-dei-supercapelli-scegli-i.html

    ОдговориИзбриши
  7. I ja takođe mislim isto poput tebe! ♥

    lifestorybyk.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Predivan post! Sreca nije u stvarima koje mozes kupiti nego upravo u onima koje se ne mogu kupiti :)

    Pratim te na GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  9. Lovely pictures.... Amazing post thanks for sharing

    P.S would you like to follow each others blog via GFC & Google+ please let me know
    Glamorous without the Guilt

    ОдговориИзбриши
  10. Draga novi post na mom blogu, ako si zainteresovana pogledaj ^_^

    https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Divan post draga, delimo isto misljenje!


    http://mimmi-corner.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  12. Ovaj post je, jednom rečju-predivan. Toliko lepo objašnjeno sa notom topline i emocija, zamalo da se rasplačem. Jako si zrela i definitivno ćeš uspeti kao bloger. Sve pohvale i pozdrav! :*

    ОдговориИзбриши
  13. Great post! So interesting!
    Would you like to follow each other?
    Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  14. Odličan post :)
    Zapratila sam te , ako želiš uzvrati ♥http://tinabeautyfashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  15. Sweets photos:)
    Im following you and I hope you follow back :)
    http://zohanbloguje.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  16. Great post!
    I would like to follow each other- I'm already following you
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  17. Predivno napisano. Samo tako nastavi. :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Koliko si ovo predivno napisala, ja sam zaista, odusevljena :) Ti imas toliko talenta za pisanje, stvarno si me ostavila bez teksta <3 Veooooma zrelo razmiljas, sto je za svaku pohvalu. Imas novog citaoca :)

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  19. Kako si ti to sve lepo srocila..ma pravo uzivanje!!

    ОдговориИзбриши
  20. Super post draga ,sve mi se svidja,super slike ,bas se sve vidi.Takoder svidja mi se cjelokupan blog i nacin na koji pises postove.
    Ako zelis svrati i pogledaj novi post i zaprati moj blog draga,puno bi mi znacilo.Veliki pozdrav od Belle

    ОдговориИзбриши
  21. Lovely post my dear :D Happy Easter <3

    I'm new GFC follower :D Hope you can follow me back, please <3

    NEW GET THE LOOK POST | What To Wear on EASTER DAY?!
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  22. Super post, imas predobar nacin pisanja <3
    Ako mozes zaprati me uzvraticu samo mi javi vanjablog09.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  23. Divan post, pogledaj moj blog ako želiš😊

    ОдговориИзбриши
  24. Prelepo je napisano i stvarno opisuje današnju realnost i to što se školovanja tiče:lepo je imati diplomu i sve ali danas ljudi koji nemaju ni gram mozga u glavu su bogataši a svi intaligentni ljudi bez posla ili rade u nekom marketu.Prelep post još jednom i mislim da za ovakav post treba puno hrabrosti ✊

    andjelaslifestyle.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  25. I loved this post. Small things are worth the world compared with superficial stuff.

    I'm following. would you like to follow back?
    experienciaseconstatacoes.blogspot.pt

    ОдговориИзбриши
  26. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog.

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    ОдговориИзбриши
  27. What beautiful pictures, I loved it.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    ОдговориИзбриши
  28. Odlican post. Zapratile smo tvoj blog, ako mozes i ti nas.
    http://beautyfashiontipsforfree.blogspot.ba/2017/04/tips-for-prom-night.html

    ОдговориИзбриши
  29. ovo je preslatkooo ♥

    https://anastazijaiemma.blogspot.hr/2017/04/kako-do-savrsene-kose.html

    ОдговориИзбриши
  30. Divan post :)
    Pratim te.
    Upravo sam napisala novi post http://andjelina-svastara.blogspot.rs/2017/04/bff-tag-1-deo.html pa ako te zanima, pročitaj. :)

    ОдговориИзбриши
  31. DEfinitivno se moram složiti da sreću ne čine stvari koje možeš kupiti i odmah dobiti već one za koje se moraš pomučiti i koje drugi teško vide očima kojima ih ti vidiš. Predivan post. Stvarno sam uživala u čitanju!

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  32. dear have a great day:) follow:) hope U follow back:)

    ОдговориИзбриши
  33. pratim te.
    follow me everybody i will follow you back karlastoriesdiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  34. Stvarno dobar post, sviđa mi se ta zrelost koja pršti iz ovog posta tako da definitivno veliki plus za to i način tvog razmišljanja (moje je gotovo jednako). Imaš novog čitatelja svakako samo nastavi blogati ;)
    -Sara

    vremenskiputnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  35. odličan post, pratim te :)
    http://fashiontrendsfashionblog.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  36. Thanks for following. I am following you back 😊
    deriasworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  37. Hi, Jane! You have a lovely blog... Thanks for your follow, I'm staying here as your new follower too! xox

    Kisses,
    Le Style et Moi
    https://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    ОдговориИзбриши
  38. Draga Jana, oduševljena sam tvojim blogom. Imaš samo 12 godina, a već ovako dobro pišeš! Svaka čast, zaista! Tebi se treba klanjati. :D

    https://anasbloggerlife.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  39. hi, ım a new follower on your beautiful blog from gfc ... ı hope you will be back ... www.soslubadem.blogspot.com.tr

    ОдговориИзбриши
  40. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  41. Анониман8. мај 2017. 04:33

    Predivan post. Nominovala sam te za jedan tag ili šta je već, više informacija na mom blogu

    laAdda

    ОдговориИзбриши
  42. Naj zanimljiv post, uzivala sam citajuci. Slike su bas cool!
    ❤❤

    https://aandymm.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши