уторак, 18. јул 2017.

Današnja prijateljstva.

Više puta sam preispitivala samu sebe i došla do zaključka da mi, današnje generacije, uopšte ne znamo šta znači pravo prijateljstvo. Obično se veruje da se pravi prijatelji stiču u ranom detinjstvu. Ali, danas, deca kao da još u svojoj trećoj ili četvrtoj godini već pokupe zavist, zlobu i ljubomoru. Tako izgube mogućnost da steknu prijatelje. A da li oni to pokupe od starijih, od ukućana? Zašto se onda starije generacije hvale svojim druženjima i doživljajima? Činjenica je da se nešto promenilo a ja nikako ne mogu da pohvatam šta. Kad moja majka pozove svoju dugogodišnju prijateljicu, sa kojom se nije čula dva-tri meseca, Taj razgovor izgleda kao da su se rastale sinoć posle lepog večernjeg druženja. A kad ja pozovem svoju drugaricu posle samo dva dana ona je, zaboga, uvređena, jer joj ne posvećujem dovoljno pažnje.


 A tek je u školi katastrofa. Ako slušaš drugačiju muziku od većine, ako imaš drugačiji stil oblačenja ili ako si bolji učenik od ostalih odmah postaješ meta nemilosrdnih ogovarača i podsmeha. a onda možeš hodati i naglavačke neće ti pomoći. Najgori od svih su oni koji su stotinu puta trebali tvoju pomoć i ti si im stotinu puta pomogao a kada samo jedanput nisi bio u situaciji da to uradiš, odmah si za njih postao sebičan i najgori čovek na svetu. Ispade da nevalja mnogo biti ni dobar niti pomagati drugima jer oni umisle da je to tvoja obaveza.
  Danas su svi uvek, upravu. Povrede te a da to i ne primete. I ne sećam se kad sam poslednji put čula reč IZVINI. Kao da je ostala zarobljena u prošlom veku.


Ponekad se toliko razočaram u ljude, pomislim da nam nema spasa, a onda se opet tešim misleći kako ćemo kada, za nekoliko godina, odrastemo i postanemo zreliji, svi postati razumniji bolji ljudi, koji će umeti da prepoznaju i poštuju prave vrednosti.


44 коментара:

  1. Potpisujem sve što si napisala! Najbolje su mi "duboke depresije" oko dečka u kojeg nije ni bila zaljubljena ali nema veze...

    Tea time - Klonovi: moonstears

    ОдговориИзбриши
  2. Zaista se divim ovim tvojim riječima! Slažem se apsolitno sa svime što si rekla. U mnogim rečenicama sam pronašla neke drugare iz razreda.

    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Slažem se sa ovim što si napisala, neki delovi su me podsetili na osnovnu. Drago mi je što imam prave prijatelje :)

    thepeachesandtea.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Sve što si rekla je vrh. Slažem se sa svime što si rekla. Mene ipak nekako najviše fascinira to što s ljudima s kojima si bio prst i nokat se niti ne pozdraviš više, a neke s kojima si tek malo pričao prije, pozdravite se i zastanete i popričate malo. Preprepredobar post!:)♥

    btw. proud #100 follower tako da ti čestitam i na tome :)♥
    sretnisanjar.blogspot.hr - novi post

    ОдговориИзбриши
  5. Ja prvo moram da pohvalim izgled tvog bloga, znači dizajn je predivan i to me je orvo privukli, a post je takodje divan, slažem se sa svime što si rekla! ❤❤ Danas je jako teško naći prave prijatelje! ❤

    https://aandymm.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Predivan post. Na žalost istina je sve što si navela. Danas nema pravih prijatelja već korisnika dvojih usluga i zavidnih ljudi. Ipak, mislim da sve to potiče od najbližih. Sjećam se dok sam bila dijete, da nije bilo mame, ko zna u kakvo bi čudovište izrasla. Pošto smo živjeli sa djedom i bakom to je bio opšti haos. Nikada niko nije imao pravog prijatelja, bar se ne sjećam, a jedini koji su im bili "prijatelji" bile su najbliže komšije. No i to se prijateljstvo svodilo samo da imaš sa kim popiti kafu i da čuješ šta se desilo kod onog trećeg komšije. A ne daj Bože da je neko nešto uradio ili kupio prije njih. Kako je on to mogao, otkuda njemu pare za to i sl. Na žalost, to je naša surova realnost. A danas je mnogo lakše ostaviti djecu djedu i baki i otići na kafu nego provoditi vrijeme sa njima :(
    Želim ti lijep dan draga.

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post! U potpunosti se slažem sa tobom, a to je nažalost istina. Pogotovo ako si drugačiji od ostalih.
    Zapratila sam te, nadam se da ćeš uzvratiti :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post! Zaista se slažem sa tobom. Prije su prijateljstva bila potpuno drugačija, prijatelji se nisu birali prema marki odjeće, mobitela i drugih stvari, dok danas to u "visokom" iliti "elitnom" društvu je najbitnije :3
    This is my life

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман19. јул 2017. 03:06

    Slažem se sa tobom, draga. Koliko god da im pomognemo, i da samo jednom ne budemo u toj mogućnpsti, oni će se naljutiti i počeće da pričaju o tome kako smo mi sebični i ostalo.

    laAdda | Moje mišljenje o balkanskim trendovima

    ОдговориИзбриши
  10. Nažalost je istinit post.
    Zapratila sam te !
    https://hisandherway.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  11. Slažem se sa svime što si rekla,nažalost je tako često!
    Imaš moj follow,nadam se da uzvraćaš!
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  12. Istina, nažalost. Potpisujem sve što si rekla! Zapratila sam te i nadam se da ćeš uzvratiti da se podržavamo u ovom blogosvijetu ♥

    beautyakworld.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  13. "Najgori od svih su oni koji su stotinu puta trebali tvoju pomoć i ti si im stotinu puta pomogao a kada samo jedanput nisi bio u situaciji da to uradiš, odmah si za njih postao sebičan i najgori čovek na svetu...Ponekad se toliko razočaram u ljude, pomislim da nam nema spasa, a onda se opet tešim misleći kako ćemo kada, za nekoliko godina, odrastemo i postanemo zreliji, svi postati razumniji bolji ljudi, koji će umeti da prepoznaju i poštuju prave vrednosti.
    " Biografska... Ponekad pomislim jednostavno... zabole me za sve! Ako im ne odgovaram nek' nađu nekog ko im odgovara. Ovih dana puno razmišljam o tome i sve to... Svakako, hvala na ovom postu, extra je. Nova sam na tvom blogu, upravo sam te zapratila i već zavolela, pa bi mi bilo drago da uzvratiš. Hvala! :)

    Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
  14. Apsolutno se slažem sa svime što sam rekla! Uglavnom sam u razredu bila ja "drugačija". Ismejavali su me a meni je pukao film i rekla sam dosta! Kada sam ja lepo krenula sve kod psihologa pa da vidiš kako su smirili.
    https://dnevnadozabloga.blogspot.rs/2017/07/cari-dnevnika.html?showComment=1500564563951#c4182133812684811313

    ОдговориИзбриши
  15. Ovo je nažalost surova realnost današnjice. Prijateljstva se također sve više svode na druženja s ljudima koji su "popularniji" na instagramu, što se obavezno mora zabilježiti nizom fotki i opisom "mojaa", "najdraža" i sl. Na stranu to što se dotične ustvari ne podnose. Imam ljude s kojima provodim vrijeme i s kojima izlazim, ali ne mislim da su druženje i prijateljstvo dvije iste stvari. Znam kako je to kad te ismijavaju zbog oblačenja ili dobrih ocjena, no kažu da se čovjek vremenom navikne. Čekam trenutak kada ću se i ja naviknuti ...
    Želiš li da se zapratimo ? Svrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Na našu žalost i na žalost današnjeg svijeta i omladine, ovo je surova istina. Surova realnost. A bilo bi divno da je ovo sve laž. Potpisujem svaku riječ koju si napisala i skroz nam se mišljenja poklapaju. Žalosno je kada vidiš da se prijatelji biraju na osnovu materijalnog statusa, a ne na osnovu ljubavi i poštovanja. Neki ljudi ni ne cijene prijateljstvo, nije ni čudo kuda ide ovaj svijet ...

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  17. I ja se često razočaram u ljude, ali verujem da čak i ta razočarenja služe da bismo izvukli neku pouku iz njih. :)

    Giveaway je na facebook stranici mog bloga -----> Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  18. Ja na žalost nemam lijepih iskustava što se tiče prijateljstva, ali i ja sam tu donekle kriva jer ne želim izlaziti iz svoje zone udobnosti i onda jednostavno zanemarim svaki pokušaj prijateljstva. No imala sam slučaj kada se netko družio sa mnom samo iz koristi i to je jako, jako ružno.
    Ovaj post mi se jako sviđa, ali riječ prijateljstvo u meni ne budi nikakve pozitivne emocije :)
    Imam zaista divnih kolega, kolegica i poznanika, ali za nikoga ne mogu reći da mi je on bff, jer ja ne mogu jednostavno nekome vjerovati. Osoba kojoj najviše vjerujem je svakako moj momak.
    Znam da je to možda loše, ali i nije toliko :)
    Zapratila sam te :)

    MMara

    ОдговориИзбриши
  19. Često se razočaram u prijatelje... Čuvam one prave... Definitivno sve što si napisala je tačno i u potpunosti se slažem. Divno pišeš i mnogo mi se dopada tvoj blog ♥♥♥

    INTERNACIONALNI GIVEAWAY -> https://innisall.blogspot.com/2017/07/international-giveaway.html

    ОдговориИзбриши
  20. Toliko lepo pises, bravo!<3 Sad sam usla u tvoj blog i mnooogo mi se dopada, samo tako nastavii:))
    Zapratila sam tvoj blog, ako mozes uzvrati:)
    http://anasworld7.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  21. Odlican post! Bas se slazem sa time sto si napisala! Ja sebe pronalazim malo un tome na primer po muzici ja slusam Kpop(koreansku muziku) i ljudi me cesto gledaju popreko i govore mi sto slusam tu "glupost" tako da in nemam bah puno prijatelja zbog tog razloga zato sto oni ne zele samnom da se druze ! Imam samo par prijateljica koje slusaju istu miziku kao i ja 😂
    Http://pekagirl.blogspot.fr/

    ОдговориИзбриши
  22. Slažem se sa tobom, ponajviše s tim da kad se ovi stariji jave jedni drugima poslije godina pričaju kao da su se sinoć vidjeli i družili i takva prijateljstva se cijene. Ja imam najbolju prijateljicu, i prijateljice smo doslovno od njenog rodenja. Ali uvijek imamo neke te razmjerice, koje kad imaju naše mame riješe u sekundi i odmah na kavu haha. Interesantna tema za post, te super napisano!


    Zapratila sam te
    http://teenorchild.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  23. I totally feel you sometimes. I think the best way to go about is to just be the person you'd like a friend to be towards you, and to meet new people! Sometimes, it's amazing when you just find the "right" group of people who just get and understand you^^. I'm so sorry you're feeling this way, but hey, you have us, your online blogger friends!! :"D This is a really interesting post and I'd love to hear more from you. ^^ Would you like to follow each other? Following you now on GFC and Google+!

    Simplee Nikkie
    ----------------------
    I'd love to follow each other! :)
    Bloglovin'

    ОдговориИзбриши
  24. Great post dear :*
    Would you like to follow each other? Let me know :)
    Have a nice day!

    http://lexisslittleworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  25. Fantastic post! I hope you’re watching my blog 💋
    http://mrsmysterious00.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши